Angående en artikel från 1996-08-06 i HackerBladet.

Per Lindberg tmpsa at swipnet.se
Tue May 8 21:20:07 CEST 2012

TMP här.

Japp, det är alltså den rikskände HÅKAN Lans som vi pratar om:

http://hacke.saeab.se/hb/files/hb-19961108.html

Om man vill ha tag i hans programvara mm för att köra på
en Alpha LSI får man nog kontakta Håkan själv.

Jag tror dock att han själv inte går att ställa ut som museiföremål. :-)

Happy hacking,
Per TMP Lindberg