Re: Föreläsning om Monotone

Ian Delahorne ian at stacken.kth.se
Tue Mar 29 14:48:31 CEST 2011

Seriöst, byt ut webben mot en Wordpress istället för det där fula (både kodmässiga och utseendemässiga) härket.

Sen kan vi även gå ifrån Solaris, ett dött OS, mot en mer homogeniserad miljö som säg CentOS eller Fedora. Vem vet, på sikt kanske vi även kan byta ut den smått ofungerande och osupportade VMware Server och kanske nån gång uppgradera Kerberosservrarna till modern hård och mjukvara...

/ian