Förnya stacken? [var:Re: Föreläsning om Monotone]

Richard Levitte levitte at stacken.kth.se
Mon Apr 4 00:36:09 CEST 2011

In message <SNT118-DS60D339F92F445EEEF91EDAEBE0 at phx.gbl> on Fri, 1 Apr 2011 08:16:45 +0200, "Magnus Lindkvist" <nauir at hotmail.com> said:

nauir> Folk från styrelsen säger "vi är för trötta"? Då tycker jag att dom skall
nauir> ställa sina platser till förfogande - den dagen man slutar lyssna på sina
nauir> medlemmar så har man inget i styrelsen att göra.

Här tar jag illa vid mig!

Jag är en av de som sa att jag var för trött för att delta i några
vidare diskussioner just då.  Jag hade hållt föreläsning i ett par
timmar, direkt följt av ett styrelsemöte, efter att jag jobbat som
tokig under dagen.  Huvudvärken var inte långt borta.  I det läget
tycker jag nog det är JÄVLA MAGSTARKT av någon över huvud taget att
tycka att jag ska ställa min plats i styrelsen till förfogande därför
att jag var trött, sådär nånstans mellan 22 och 23.  Jag är för fan en
människa med en ork som har sina begränsningar!  Mig veterligen gäller
det resten av styrelsen också, men vad gäller just uttalandet om
trötthet kan jag bara svara för mig.

Richard Levitte   \ Nordingrågatan 20  \ levitte at stacken.kth.se
                   \ S-162 53 VÄLLINGBY \ T: +46-708-26 53 44
                    \       SWEDEN       \
Procurator Odiosus Ex Infernis                -- poei at bofh.se
Member of the OpenSSL development team: http://www.openssl.org/
Member of the monotone development team: http://monotone.ca/