Förnya stacken? [var:Re: Föreläsning om Monotone]

Magnus Danielson magnus at rubidium.dyndns.org
Mon Apr 4 00:49:02 CEST 2011

Hej!

On 04/04/2011 12:36 AM, Richard Levitte wrote:
> In message<SNT118-DS60D339F92F445EEEF91EDAEBE0 at phx.gbl>  on Fri, 1 Apr 2011 08:16:45 +0200, "Magnus Lindkvist"<nauir at hotmail.com>  said:
>
> nauir>  Folk från styrelsen säger "vi är för trötta"? Då tycker jag att dom skall
> nauir>  ställa sina platser till förfogande - den dagen man slutar lyssna på sina
> nauir>  medlemmar så har man inget i styrelsen att göra.
>
> Här tar jag illa vid mig!
>
> Jag är en av de som sa att jag var för trött för att delta i några
> vidare diskussioner just då.  Jag hade hållt föreläsning i ett par
> [...]

Jag håller med Richard här. Jag var själv inte helt allert därtill.

Att det finns medlemmar som tycker det skall hända något har vi nog
hört, men det verkar som om vi måste börja med att tagga ned tonläget
lite om vi skall kunna få något vettigt att hända här. På det
styrelsemötet så fann vi flera saker från diskutionen som kommit fram
som vi skall ta vara på, det är bara det att allt händer inte på 5 röda
sekundrar.

MVH
Magnus