Re: Förnya stacken? [var:Re: Föreläsning om Monotone]

Magnus Lindkvist nauir at hotmail.com
Fri Apr 1 08:16:45 CEST 2011

Folk från styrelsen säger "vi är för trötta"? Då tycker jag att dom skall
ställa sina platser till förfogande - den dagen man slutar lyssna på sina
medlemmar så har man inget i styrelsen att göra.

Om styrelsen inte vill ha någon förändring så tycker jag en representant
från styrelsen skall skriva det här så vi som vill försöka ändra på saker
inte lägger ner onödig tid och energi på något som inte kommer hända.

magnus