Kommentarer i e-post.

Mikael Johansson mikael at johanssons.org
Tue Jun 26 11:07:12 CEST 2007

On Tue, 26 Jun 2007, psychad at pseudohacker.org wrote:

> Det finns de som inte gör detta, man fattar ingenting.

Som inte gör vad? Top-postar? Trådar? Städar upp? Grälar om top-postning?

> Varför måste man ha med texten då iht? Om man vill bespara sin mottagare att
> hopap i texten så kan man trimma ner saker och ting.
>
> Nä, det är sånt här som gör mig arg! =)

Samma fråga igen - är det top-postning eller diskussion om top-postning
som triggar ilskan? ;)

> /Psychad
>

> ps: "För övrigt anser jag att topppostning borde förstöras"
>
> pps: Jag fick precis en idé! Kan vi inte dela av Internet i två delar, en där
> alla oseriösa hänger, MSN Messenger, topppostning, RFC-brott, Microsoft (och
> varför inte Apple också när vi ändå är i gång). Och sen kan vi ha ett nytt
> Internet, dit man måste bli certifierad för att få använda, med sheriffer som
> kastar ut folk som inte kan bete sig! (Jag är seriös i mitt förslag (Ja, jag
> har ätit och sovit bra))

Ja, fast då måste vi ju ha en del för folk som kan matematik, och en del
för dem som bara tror de kan matematik oxå.

Och så kan vi ju fortsätta. Efter ett tag blir det så nödvändigt med
landskifte/defragmentering för att hantera kommunikationsfälten.

--
Mikael Johansson                 | To see the world in a grain of sand
mikael at johanssons.org            |  And heaven in a wild flower