RE: Hjälp!!! Nyhetsbrev strul

Josefin Viidas josefin.viidas at ths.kth.se
Mon Sep 25 17:06:20 CEST 2006

Ok, Harald, kommunikationsproblem...
Jag erkänner att jag tycker mail-man systemet inte alltid är helt enkelt att begripa sig på,  och visst kan det förekomma begreppsförvirring.
Men vi har försökt beskriva problemet så gott vi kunnat. Vi har ett problem och förstår inte hur vi ska kunna lösa det. Är därför tacksamma för hjälp. Det är detta jag är intresserade av.

Om du inte förstår vad det är vi har för något problem får du gärna ringa mig eller Björn-Emil så kan någon av oss förklara för dig vad som menas. Om du sitter inne med lösningen och vi kan fixa det helt själva är jag tacksam för en så tydlig beskrivning som möjligt för hur vi ska gå till väga rent praktiskt. En pedagogisk utmaning kanske ;)

Och, ja, jag har läst ditt mail, men tyvärr inte förstått hur ditt svar skulle kunna vara till hjälp...Tycker inte riktigt att en tom subject-rad var huvudproblemet, så jag kanske missade ditt försök att hjälpa till? Det var ju otur i så fall. Gör gärna ett nytt försök i så fall.

 så som sagt, beskriv gärna ännu tydligare hur vi kan lösa problemet om du vet hur?
Oavsett, så behöver vi hjälp från er som kan mailmansystemet och som hjälpt oss med listorna. Så fort som möjligt.
För uppenbarligen fixar vi det inte på egen hand.
Kan du hjälpa till så är jag tacksam.
/Josefin