bara en tanke...

psychad@pseudohacker.org psychad at pseudohacker.org
Mon Sep 25 14:46:57 CEST 2006

Detta är min okvalificerade gissning...

Ditt problem la du som en pdf-fil, många tekniker drar sig för att läsa
sånt. Teknikervärlden rör sig sällan med PDF, DOC, osv. Enklaste och
snabbaste sättet att få fram rätt budskap till en tekniker är att skriva
ett mail i råtext (inte html-formaterat) och skriva allt rakt i brevet. Så
när det är dags för attachments (speciellt såna som kräver grafiska
gränssnitt) så trillar en del av.

Varför det är såhär orkar jag inte förklara (eftersom jag är en "lat"
tekniker) men det finns många bra anledningar till detta.

  -- Alexander "Psychad" Koponen

ps: sa jag att mitt svar ovan var min OKVALIFICERADE gissning?