Hjälp!!! Nyhetsbrev strul

Harald Barth haba at pdc.kth.se
Mon Sep 25 16:41:16 CEST 2006

> Snälla, kan någon hjälpa till att lösa det problem som finns beskrivet i bifogad fil?

Har du läst mitt förra svar? Förstått?

> Som ni ser nedan skickades en förfrågan till Stacken den 13 september och ännu har inte problemet blivit löst....

> och som det är nu ställer det till en himla massa besvär och extra
> arbetstid eftersom adressen till nyhetsbrevet också är en
> aliasadress (till styrelseledamot med ansvar för näringslivsfrågor
> på THS).

Den kan och är ju inte både och, även om det verkar vara det ni har
"beställt" av oss i tidigare email.

> När jag sist hade problem med att få ut mitt nyhetsbrev som studsade
> fick jag hjälp från er snabbt och smidigt, så jag hoppas på lika god
> hjälp även denna gång! Om något är oklart, hör av er.

Som jag beskrev i tidigare email fanns det en hel den begreppsförvirring
i det där PDF-dokumentet (till exempel finns det ingen outlooklåda som
heter naringsliv at ths.kth.se) och så länge ni inte kan beskriva saker
är det mycket svårt att hjälpa till.