Hjälp!!! Nyhetsbrev strul

Josefin Viidas josefin.viidas at ths.kth.se
Mon Sep 25 14:33:29 CEST 2006

Hej!
Snälla, kan någon hjälpa till att lösa det problem som finns beskrivet i bifogad fil?
Som ni ser nedan skickades en förfrågan till Stacken den 13 september och ännu har inte problemet blivit löst....
och som det är nu ställer det till en himla massa besvär och extra arbetstid eftersom adressen till nyhetsbrevet också är en aliasadress (till styrelseledamot med ansvar för näringslivsfrågor på THS).
När jag sist hade problem med att få ut mitt nyhetsbrev som studsade fick jag hjälp från er snabbt och smidigt, så jag hoppas på lika god hjälp även denna gång!
Om något är oklart, hör av er.
/Josefin