[brus] [Fwd: Maj-skämt?]

Jonas Lund whizzter at woorlic.org
Wed May 31 18:55:55 CEST 2006

Dom som börjar på KTH som ens vet vad linux är?

Ok sanning med modifikation. Men kan du ärligt säga att alla som börjar
på Data ens vet vad det är? Min gissning är att siffran är ca 30% på
Media. Elektro och andra program antar jag ligger nånstans emellan. Att
sedan faktiskt kunna använda ett *nix system, jmf med att känna till det
ger oss troligen en ännu lägre andel.

Dessutom, skulle det bli kris på något sätt kan man väl alltid
installera colinux?

/ Jonas Lund