Re: [brus] [Fwd: Maj-skämt?]

Didrik Madheden didrik at kth.se
Wed May 31 18:42:43 CEST 2006

Bara så att jag inte förstår dig fel. Syfatr alltså "tiotals
fanatiker" p åde som vill ha Windows eller de som vill ha Linux?

                                                   /Didrik Madheden

On 5/31/06, Jonas Lund <whizzter at woorlic.org> wrote:
> Lära hundratals studenter att använda något nytt eller följa ett tiotals
> fanatikers råd? Ekonomi?
>
> Kan väl tillägga att vad jag hört om mimers bar så är dom inte helt
> snälla heller.
>
> / Jonas Lund

-----BEGIN 2ROT13 MESSAGE-----
The blog  of nitro2k01: (New URL!)<http://soundandcomplete.wordpress.com/>
Saliga äro de som kan stava till 2k01!         Sniphpha sniphph!
-----END 2ROT13 MESSAGE-----