[brus] [Fwd: Maj-skämt?]

Magnus Lindkvist nauir at hotmail.com
Fri Jun 2 22:57:41 CEST 2006

Eftersom detta verkar vara en debatt med känslor först och främst så skall
jag erbjuda en lite annan syn. Att kalla en standard utvecklingsmiljö för
linux är beror nog på vilket läger man är uppväxt i. Idag när jag är ute och
pratar med kunder så vill man inte ha någon person som kan skriva en
buffer-overrun i 15 olika språk, man vill ha en ingengör som kan skriva bra
kod - i ett (1) språk. Ifall det är JAVA eller .NET spelar ingen större
roll.

Vad är det som är så kontraproduktivt och omodern med Windows?

-Magnus, som jobbar på "the death star" i Akalla.

<snipp>