[Fwd: KXrens dag!] - BehXver er hjXlp

Magnus Lindkvist nauir at hotmail.com
Wed Aug 23 18:50:24 CEST 2006

Jag tycker Per har många bra poänger. Till er som tycker att jag på något
sätt försöker ta över Stacken's monter och göra detta till ett
Microsoft-jippo säger jag bara en sak: Sluta läs det här mailet nu eller kom
med konkreta förslag om hur vi kan göra Stackens monter bättre.

Jag vinner ingenting på att släpa med mig hårdvara, mjukvara och allokera
resurser från Microsoft till kåren. Jag gör det för för två saker:

1, Skaffa fler medlemmar till Stacken,
2, Visa att Stacken är en miljö och insperationsvagga för alla både Windows
och *nix, det viktigaste är att man har ett intresse för datorer och allt
runtomkring. Som Vladi skrev, Stacken har en plats för alla, oavsätt
religion.

Som vanligt blir jag lätt irriterad över alla som bara whinar ist för att
hjälpa till, ni får försöka ursäkta mig.

Magnus