[Fwd: KXrens dag!] - BehXver er hjXlp

Per Eriksson perixon at perixon.nu
Wed Aug 23 13:48:57 CEST 2006

Tomas Olsson wrote:

>Därför att vi gratis får årets bästa reklamplats, avsedd enbart för att
>marknadsföra _oss_ och ge n0llan datorglädje och -inspiration.  Den som
>bryr sig mer om att göra reklam för sitt företag har inte på Kårens Dag att
>göra.  Sånt som faller inom Stackens ramar (upplysning, uppmuntran,
>entusiasmering, så tankar) är fint och bra, men man måste vara medveten om
>balansgången.  Det är kårföreningen Stacken som ska marknadsföras.

Du har  helt klart en poäng där. Man måste helt klart skapa ett upplägg
som gör att stacken ställer sig där med kul utrustning från MS och
kanske nån MS-banner och inte bara en mässmonter från MS med en
stackenskylt i ett hörn. Jag skulle önska att styrelsen diskuterar
igenom upplägget med Magnus och så att det blir en bra lösning för alla.