Något helt annat

Mans Nilsson mansaxel at besserwisser.org
Fri Nov 26 11:12:45 CET 2010

Subject: Re: Något helt annat Date: Fri, Nov 26, 2010 at 10:45:03AM +0100 Quoting Thomas Nyström (thn at saeab.se):

> Hrm.... Du kan ju börja med att bli medlem här, då kanske du kan få
> *ANVÄNDA* SAQ: http://www.alexander.n.se/

thn, jag VET! "SAQ-testet" är bara till för att signalera att jag
fattar på ett sätt som bara de som fattar fattar.

> (För den som inte har varit där så rekomenderar jag ett besök!
>   Här pratar vi om *BRUTAL*-teknologi!)

Tongeneratorer som väger flera ton (fniss!) är självklart intressanta.
Jag ska definitivt dit så fort det går.

--
Måns Nilsson     primary/secondary/besserwisser/machina
MN-1334-RIPE                             +46 705 989668