Något helt annat

Thomas Nyström thn at saeab.se
Fri Nov 26 11:51:52 CET 2010

Citerar Mans Nilsson <mansaxel at besserwisser.org>:
> Subject: Re: Något helt annat Date: Fri, Nov 26, 2010 at 10:45:03AM
> +0100 Quoting Thomas Nyström (thn at saeab.se):

> thn, jag VET! "SAQ-testet" är bara till för att signalera att jag
> fattar på ett sätt som bara de som fattar fattar.

Jo, jag fattade att du fattade för annars använder man inte den koden.
Nu tänkte jag vara snäll mot de som kanske inte fattar så om de besöker
den länken så fattar de oxo. Dessutom är det ju en häftig anläggning!

> Tongeneratorer som väger flera ton (fniss!) är självklart intressanta.
> Jag ska definitivt dit så fort det går.

Dessutom rekomenderar jag ett besök vid ett tillfälle då de mullrar
igång grejorna. De brukar göra det en kväll i veckan under sommartid,
förutom de gånger de går live, nästa tillfälle 2010-12-24, 08.00 UTC.

/thn

Svensk Aktuell Elektronik AB                     Thomas Nyström
Box 10                                  Phone: +46 73 069 69 30
S-191 21  Sollentuna                        Fax: +46 8 35 92 89
Sweden                                      Email: thn at saeab.se