Något helt annat

Thomas Nyström thn at saeab.se
Fri Nov 26 10:45:03 CET 2010

Citerar Mans Nilsson <mansaxel at besserwisser.org>:

> Jag blir inte sändaramatör förrän jag kan få callsign SAQ.

Hrm.... Du kan ju börja med att bli medlem här, då kanske du kan få
*ANVÄNDA* SAQ: http://www.alexander.n.se/

(För den som inte har varit där så rekomenderar jag ett besök!
  Här pratar vi om *BRUTAL*-teknologi!)

/thn

Svensk Aktuell Elektronik AB                     Thomas Nyström
Box 10                                  Phone: +46 73 069 69 30
S-191 21  Sollentuna                        Fax: +46 8 35 92 89
Sweden                                      Email: thn at saeab.se