GSNIG ?

Christoffer Persson CPE at fullrate.dk
Thu Nov 25 11:43:54 CET 2010

Vill också flika in att jag skulle vara otroligt intresserad som en märklig outsider att komma förbi Göteborg.

Skulle vara intressant att dricka öl och snacka säkerhet och andra ölrelaterade frågor med andra intresserade, själv
sitter jag i Köpenhamn och det skulle vara fint att sprinda ut bekantskapskretsarna till lite andra områden. Kommer
otroligt gärna förbi.

/Christoffer Persson