GSNIG ?

Niklas Hallqvist niklas at hallqvist.se
Wed Nov 24 22:18:04 CET 2010

  Hmm. fel av mig, provningen var på lördag... men..
realfamiljepolitik gör nog det hela svårt att lägga bort både
fre- och lördagkvällarna.

Föredrar en vardag i början av nästa vecka.

För att hålla det hela on-topic....  Finns det Busar nog i Gbg för att
köra en "busträff" istället för en klassisk GSNIG?
Själv har jag väl inte mycket nytt att tillföra, hackar OS minimalt numer,
även om jag förstås följer OpenBSD-utvecklingen passivt.
Ölproduktion (och konsumtion) kan jag dock berätta en massa om :-)