GSNIG ?

Michael Cardell Widerkrantz mc at hack.org
Thu Nov 25 13:18:20 CET 2010

Christoffer Persson, 2010-11-25 11:43 (+0100):

> Vill också flika in att jag skulle vara otroligt intresserad som en
> märklig outsider att komma förbi Göteborg.
>
> Skulle vara intressant att dricka öl och snacka säkerhet och andra
> ölrelaterade frågor med andra intresserade, själv sitter jag i
> Köpenhamn och det skulle vara fint att sprinda ut bekantskapskretsarna
> till lite andra områden. Kommer otroligt gärna förbi.

Jag vill passa på att peka på att Malmö Open Source Interest Group
(MOSIG) träffas onsdagar varannan vecka och dricker öl och snackar fri
programvara, datorsäkerhet och annat nördigt:

  http://hack.org/mc/mosig.html

Varannan måndag tar vi med våra datorer och sitter och hackar i stället.

Malmö känns lite närmare än Göteborg för din del.

--
http://hack.org/mc/
Use plain text e-mail, please. OpenPGP welcome, 0xE4C92FA5.