Re: Psykologisk support önskas!

Viktor Holmlund viktor at holmlund.it
Mon Jan 26 21:49:20 CET 2009

Den Må, 2009-01-26, 09:30 pm skrev Måns Nilsson:
> --On måndag, måndag 26 jan 2009 21.19.35 +0100 Mattias Barthel

> Det är en tråd, så nej, det är inte helt övertaget. Men det /är/
> offtopic.
>
> Ontopic:
>
> Jag trängtar efter en sån här:
>
> <http://www.pcengines.ch/alix2c2.htm>
>
> Nån som provat? Med vilka BSD'er?
>
> --
> Måns Nilsson			M A C H I N A
>
> Jesus is my POSTMASTER GENERAL ...

Nej, men däremot ett ALIX 2c3 LX800 [1] som jag är riktigt nöjd med.
Kör en embedded version av FreeBSD som fungerar ypperligt bra.

Inhandlade ett kit på http://www.icd.se där allt medföljde:

- Chassi
- Nätdel 230 VAC
- Compact Flash kort av hög kvalitet 1 GB
- ALIX 2c3 LX800

[1] http://www.pcengines.ch/alix2c3.htm

Med vänlig hälsning,

--