Psykologisk support önskas!

peter h peter at hk.ipsec.se
Mon Jan 26 22:05:20 CET 2009

On Monday 26 January 2009 21.30, Måns Nilsson wrote:
> --On måndag, måndag 26 jan 2009 21.19.35 +0100 Mattias Barthel

> Det är en tråd, så nej, det är inte helt övertaget. Men det /är/
> offtopic.
>
> Ontopic:
>
> Jag trängtar efter en sån här:
>
> <http://www.pcengines.ch/alix2c2.htm>
>
> Nån som provat? Med vilka BSD'er?
Jag ( modellen med 3 nic)

Freebsd, lyckades utnyttja pxeboot ( inbyggt i den nästan trevliga boot-mjukvaran)
så jag slapp mickla med att ta ur och i flashdisken.

Skrev f.ö. om detta i en tidigare tråd.

--
        Peter Håkanson

        There's never money to do it right, but always money to do it
        again ... and again ... and again ... and again.
        ( Det är billigare att göra rätt. Det är dyrt att laga fel. )