SV: flashdisk?

Tim Nilimaa Tim at nilimaa.se
Mon Sep 8 16:29:38 CEST 2008

Med risk för att bli halshuggen...

Enligt TechWorld (tidigare Nätverk&Kommunikation) så ska det inte vara någon fara (klarar över 1000 dagar) för flashminnen att användas tillsammans med ReadyBoost-systemet från Microsoft och då handlar det som att mer eller mindre skriva över minnet varje gång som datorn startas samt att förändringar sker varje gång du startar en applikation. Det jag vill komma fram till är att det inte borde vara några problem för minnet att klara av detta heller. Tyvärr kan jag inte bidra med något ljus över resten av din fundering.

/Tim