Fisk ni alla känner igen

G Hasse gh at raditex.se
Thu Jun 7 12:15:43 CEST 2007

On Thu, Jun 07, 2007 at 09:30:29AM +0200, Leslie Jensen wrote:

> Här måste jag reagera på det kraftigaste! Detta är en utrotningshotat
> art (på engelska: Pufferfish) på grund av otänksamma människor som
> tycker att det pryder med en sådan i hemmet. Köp aldrig uppstoppade
> eller konserverade djur, de ska finnas i naturen och ingen annanstans.

Hade tyvärr inte en aning om att den var utrotningshotad.
Här håller jag med fullständigt. Om du vet vad som gäller så tycker
jag att vi gör en polisanmälan. Att man som privatperson inte har
en aning - det kanske kan vara förlåtligt och förståligt. Men
handlare bör väl ta reda på.

--
Göran Hasse

Göran Hasse            email: gh at raditex.se     Tel: 08-6949270
Raditex AB             http://www.raditex.se
Planiavägen 15, 1tr                             Mob: 070-5530148
131 34  NACKA, SWEDEN                         OrgNr: 556240-0589
VAT: SE556240058901