Fisk ni alla känner igen

Leslie Jensen leslie at eskk.nu
Thu Jun 7 11:19:15 CEST 2007

> Hade tyvärr inte en aning om att den var utrotningshotad.
> Här håller jag med fullständigt. Om du vet vad som gäller så tycker
> jag att vi gör en polisanmälan. Att man som privatperson inte har
> en aning - det kanske kan vara förlåtligt och förståligt. Men
> handlare bör väl ta reda på.

Jag är glad att du förstår! Vet inte om man ska gå efter handlaren,
däremot tycker jag att importören har ett stort ansvar. Det bästa sättet
för en privatperson att påverka är att inte köpa dessa "souvenierer". På
det sättet skapas det ingen efterfrågan och förhoppningsvis får djuren
leva ifred.
/Leslie