Energisnål brandvägg

Joakim Aronius joakim at aronius.com
Fri Nov 3 20:13:40 CET 2006

Tjena,

Tror du att man kan klämma in ett PCI riser card med tex ett dual-intel-pci-express-kort (om man hittar et) och ett WiFi kort?
Komplett har tex en sån här:
VIA EPIA-ML6000EAG, EDEN/600Mhz, Fanless ,Mini-ITX,DDR266, VGA, USB2.0, LAN, LYD

Borde gå att bygga en FW med om man får tag i en lämplig låda.

/Joakim