Gah! FreeBSD dyker ....

Joachim Strömbergson Joachim.Strombergson at InformAsic.com
Fri Nov 18 15:19:30 CET 2005

Aloha1

> Obligatoriskt dravel: visst är moderna datorer ofta mycket mindre
> värmetåliga numera än de var förr i tiden? Jag har en hög gamla
> Sparcar i källaren som blir fullständigt glödheta, men de bara tuffar
> på, aldrig några problem. Barracuda-diskarna är så varma så man kan
> steka korv på dom... :-)

Datorer var bättre förr (och här hoppas säker Ragge in med påpekande att
VAX:ar både var och är bättre. ;-)

Kolla ex in den här killen:
http://50lbslater.com/blog/?p=45

Hur många av dagens datorer kommer att fungera om drygt tio år?

--
Med vänlig hälsning

Joachim Strömbergson