Re: HD-test fortsättning...

Michael Josefsson mj at isy.liu.se
Wed Dec 21 07:53:46 CET 2005

Va bra! Ska prova. Det börjar bli jobbbigt att hitta sätt att få den
att dyka. Vi har uteslutit de första misstankarna, såsom
kragg/minne/ide-disk... (Det är bara ide-disken som måste göra fsck på
egen hand, scsi-raiden tar upp sig själv utan problem, båda har
softupdates...)

Oh well, får prova att stressa samba och se om det är den som är
orsaken.

Tnx!

/Micke