Reply-To

Peter Håkanson peter at ipsec.se
Mon Dec 19 21:14:53 CET 2005

On Monday 19 December 2005 21:11, you wrote:
> From: Linus Nordberg <linus at nordberg.se>
> Subject: Re: Reply-To
> Date: Mon, 19 Dec 2005 11:05:58 +0100
>
> Hej Linus,

> Mmm. Reply-to är ett tve-eggat svärd. Problemet är väl att man egentligen
> aldrig kan göra alla till nöjes oavsett hur man svingar detta svärd.
> Personligen är jag inte övertygad om vare sig dess enorma nackdelar eller
> dess enorma fördelar. Det är påslaget på begäran av en person och nu blir
> det väl avslaget på begäran av en annan.
>
> Om det finns rough consesus om att slå av det så kan vi göra det, men jag
> [...]

Räcker det inte med information om hur det fungerar ?
Som Intelligent användare (Tm) kan man välja hur man skall manövrera
sin mua för att svara till listan resp. direkt beroende på situation.

--

Peter Håkanson               Phone     +46707328101       Fax +4631223190
IPSec sverige                  Email      peter at ipsec.se
"Safe by design"              Address    Bror Nilssons gata 16  Lundbystrand
                                     S-417 55  Gothenburg   Sweden