Re: Diverse utvecklingskort skänkes

Stefan Berggren nsg at stacken.kth.se
Tue Apr 16 08:59:30 CEST 2019

Stacken har ingen närmare relation till varken E, D, F eller något annat
program mer än något annat på KTH. Men jag antar att du menar att vi mer
fokuserar på datorer och det är sant!

Sedan kommer så klart frågan vad en dator är. Vi har medlemmar som
håller på med olika former av radio & GPS och diverse hårdvara (av den
lilla sorten), men jag lämnar det till medlemmarna att själva räcka upp
handen om det är något som låter intressant för Stacken.

Utöver Elab kanske även THR (Radioklubben) kan vara intresserade.

// nsg