FSF

David Vuorio vuorio at kth.se
Wed Mar 28 08:40:44 CEST 2018

Hej Haba,

jag känner till några personer som har varit med i FSFE tidigare som jag skulle kunna höra med. Brasklapp: jag har inte haft kontakt med dem på väldigt länge och de verkar göra andra saker nu.

Om du tycker det är värt ett försök, kan du skicka lite kortfattad information till mig? Då slussar jag det vidare och ser om jag får napp.

Det enda jag hittar på rak arm annars är https://www.gnu.org/licenses/gpl-violation.html och då verkar det vara licensing at fsf.org som gäller, om det inte är kod som FSF äger vill säga.

/David