Kandidera till kommande valet?

Jan-Photo cameraman at cameraman.se
Thu Nov 19 10:59:22 CET 2015

Hämed meddelar jag att jag kan kandidera till omval som revisor för
Stacken, jag är tillfrågad, och ställer mig positiv till omval, om
mötet skulle rösta för det.

Jag kan även (om det skulle vara skralt med kandidater) tänka mig att
ställa upp som styrelsemedlem, men jag meddelar redan nu att jag inte
kommer att vara så mycket i Stockholm den närmaste framtiden, så jag
har svårt att delta i person på möten.  Jag kan dock delta via telefon
eller internet typ skype.   Jag känner inte att jag kan tillföra någon
som medlem i valberedning, eftersom jag inte har någon större kontakt
med de som är aktiva.

På grund av andra viktiga förhandlingar strax innan mötet, räknar jag
tyvärr inte med att kunna vara närvarande på mötet.  Jag föreslår att
mötesordföranden ringer till mig, om det skulle råka vara så att jag
behöver svara direkt på några frågor.

Stockholm 2015-11-19

Jan Lien

cameraman at cameraman.se