Kandidera till kommande valet?

Stefan Berggren nsg at nsg.cc
Mon Nov 16 23:49:19 CET 2015

Hej Stacken,

Det är nu bara några dagar kvar tills vi går till val (som vanligt) en
vinterdag framåt slutet av året. Jag vill med det här mailet påpeka att
det är möjligt att kandidera till samtliga poster hela vägen tills
beslutet är klubbat nu på torsdag. Men varför vänta, kontakta mig,
fabian, medik eller magda redan nu om du har frågor, eller helt enkelt
vill skicka en ansökan redan i dag :)

Posterna som finns hittar du på den här sidan:
http://www.stacken.kth.se/club

Men sammanfattningsvis är det styrelsen, valberedningen och revisorer vi
tillsätter.

// nsg