Strömdipp 20:44

Måns Nilsson mansaxel at besserwisser.org
Wed Jul 15 12:01:19 CEST 2015

Subject: Re: Strömdipp 20:44 Date: Wed, Jul 15, 2015 at 11:04:39AM +0200 Quoting Stefan Berggren (nsg at nsg.cc):
> On 2015-07-15 04:15, Harald Barth wrote:
>
> 04:15 :\ Antar att du har haft "jättekulkul" med PDC hela kvällen.
> Tack för att du tog dig tid och fixa med Stacken med.

> Fortum som har börjat strula igen antar jag, undra om det här ska
> bli en sådan sommar. För att jag är nyfiken, tar inte UPS:en på PDC
> en kortare strömdipp till reservkraft? Att Stacken dog förstod jag
> dock :)

UPS'en larmar ju och går till batteri. Och sen tillbaka igen. Minns inte
hur hair-trigger dieselen (sic) är, men den startar ganska fort den ock.

I allmänhet, det är ju ett par år sen jag jobbade i det huset.
--
Måns Nilsson     primary/secondary/besserwisser/machina
MN-1334-RIPE                             +46 705 989668