Re: shell -> xacto (istället för oyster)

Björn Grönvall bjorngx at gmail.com
Sat Aug 16 14:05:57 CEST 2014

Jag kan komma ut på http och https portarna. Allt annat är stängt. OpenVPN brukar ofta köra på https porten eftersom detta inte är helt ovanligt (tyvärr).

/b

--

Björn Grönvall, bjorngx at gmail.com, Cell +46 70 768 06 35, Jabber/XMPP: bg at kth.se

“The ultimate tragedy is not the oppression and cruelty by the bad people but the silence over that by the good people.”

― Martin Luther King Jr.