Re: shell -> xacto (istället för oyster)

Björn Grönvall bjorngx at gmail.com
Sat Aug 16 13:33:36 CEST 2014

On 15 Aug 2014, at 14:48, Stefan Berggren <nsg at nsg.cc> wrote:

> Jag går igen det här i kväll/helgen. För den som är intresserad så provisionerade jag upp den här mha. Ansible[1], d.v.s. vill vi ha en till skalserver så tar det mig 2 minuter att sätta upp :)

Om det är så lätt att sätta upp kan man kanske göra en till med OpenVPN server? Det vore trevligt att kunna ta sig till KTH genom jobbets brinnande vägg.

--

Björn Grönvall, bjorngx at gmail.com, Cell +46 70 768 06 35, Jabber/XMPP: bg at kth.se

“The ultimate tragedy is not the oppression and cruelty by the bad people but the silence over that by the good people.”

― Martin Luther King Jr.