MHO begravning och minnesstund.

Noora Peura noora at knytt.se
Wed Oct 5 16:16:12 CEST 2011

Jag kan tyvärr inte komma till lokalen imorgon, så jag framför mina
tankar så här via mail.

Mitt förslag är att någon (styrelsen?) ordnar insamling så att alla som
vill kan bidra till blommor. Om det kommer in mer pengar än vad
blommorna rimligen kan kosta kan överskottet skänkas till den insamling
som föreslagits av familjen. Jag tycker att vi ska satsa på en stor och
fin bukett.

Det vore trevligt om själva föreningen (i mån av resurser) också kunde
bidra med en slant, om inte annat kan det motiveras med att MHO var
styrelsemedlem.

/Noora