MHO begravning och minnesstund.

Per Eriksson perixon at perixon.nu
Wed Oct 5 15:13:58 CEST 2011

Jag ringde och anmälde mig till begravningen/minnesstunden idag.

Jag tycker det vore bra om vi kan ses i lokalen i morgon torsdag vid 19
för att påbörja diskussion/planering hur vi på bästa sätt kan hedra MHOs
minne under den stundande begravningen/minnesstund mm.

Samordning av krans? (Ignisfloristen (tel 21 90 80) har hand om
dekoration av kista etc) Hans föräldrar önskar bidrag till
Pingstmissionens utvecklingsarbete huvudsakligen, men jag tycker det
vore  trevligt med något enklare från föreningen.

Om det finns någon som vill säga några ord under minnesstunden så kan vi
kanske hjälpas åt at bidra till dessa. Jag har normalt inga problem med
att prata inför folk, men i detta fall så skulle det inte bli mycket
sagt är jag rädd.

Mvh
     Perixon