MHOs begravning

Magnus Danielson magnus at rubidium.dyndns.org
Fri Nov 4 09:59:25 CET 2011

Hej Ingvar,

On 11/04/2011 07:31 AM, Ingvar Holmberg wrote:
> Hej, Michaela och alla andra!
> Tack för möjlighet att se filmklippen och stillbilden från Michaela!
> Och tack så mycket för er närvaro och medverkan i går vid
> begravninggudstjänsten och minnesstunden!!
> Tack för alla goda ord och små pratstunder! Mina vänner i släkten och kyrkan
> var rörda och berörda av er öppenhet och den goda atmosfären ni spred
> omkring er.

Jag (och säkerligen alla andra vänner från Stacken, OpenBSD, Dynarc,
Ericsson och ISK) var glada och tacksamma för den chans som gavs oss att
närvara, och med vilken öppenhet ni mottagit oss i denna svåra stund.
Magnus bortgång har påverkat oss alla.

(Här skulle Mho protesterat över att man broadcastat, dvs sänt till alla
Magnus, en regelbunden protest i Stacken-lokalen, till allmän munterhet)

> Jag är uppriktigt ledsen över att vi inte kunde komma till Stacken efteråt.
> Hoppas inbjudan står kvar till en annan torsdag inom en inte alltför
> avlägsen framtid.

Givetvis! Med lite förvarning så skall vi nog kunna hjälpa till att
guida er rätt och släppa in er, för välkomna är ni.

> Hälsningar från mig och min familj till er alla. Vi känner oss verkligen
> förenade till er genom Magnus (MHO). Tack också för de fina blommorna vid
> båren!

Att skicka blommor var en självklarhet för oss, liksom vår närvaro.
Genom Magnus har vi knutits samman och får gemensamt förvalta arvet
efter honom i hans värme, generositet, engagemang, kloka tankar och
underhållande skämt.

Med Varma Hälsningar,
Magnus (magda)