MHOs begravning

Ingvar Holmberg ingvar.holmberg at telia.com
Fri Nov 4 07:31:54 CET 2011

Hej, Michaela och alla andra!
Tack för möjlighet att se filmklippen och stillbilden från Michaela!
Och tack så mycket för er närvaro och medverkan i går vid
begravninggudstjänsten och minnesstunden!!
Tack för alla goda ord och små pratstunder! Mina vänner i släkten och kyrkan
var rörda och berörda av er öppenhet och den goda atmosfären ni spred
omkring er.
Jag är uppriktigt ledsen över att vi inte kunde komma till Stacken efteråt.
Hoppas inbjudan står kvar till en annan torsdag inom en inte alltför
avlägsen framtid.
Hälsningar från mig och min familj till er alla. Vi känner oss verkligen
förenade till er genom Magnus (MHO). Tack också för de fina blommorna vid
båren!

Ingvar