Studiebesök?

Bjarni Juliusson bjarni at Update.UU.SE
Thu Mar 31 16:38:06 CEST 2011

Helvete vad det kommer post.

Eftersom det verkar finnas gott om intresse så tycker jag att vi ordnar
upp ett studiebesök snarast. Jag tror att det namn som har nämnts flest
gånger är Pionen, men jag har inte räknat. Om det blir lyckat kan vi ju
åka till PDC sen, osv.

Hur ska vi organisera det? Ger de nån sorts turistrunda, eller kan man
få förbereda frågor som man tycker är särskilt intressant och få prata
med rätt personer och så? Kan man lura dem att betala bussresan? :)

Om vi bestämmer oss för hur många vi är som vill åka, vem kan tänka sig
att ringa dem? Vem känner någon där?

Angående den andra saken som diskuterats, nämligen att ställa upp lite
riktiga datorer på nåt LAN eller liknande, så är det nånting som Update
helt klart kan göra och har gjort nyligen. Om vi vill göra det igen
skulle jag gärna hjälpa till, men man kanske vill åka nån annan stans än
till ett lanparty nästa gång?

Bjarni
--

                        INFORMATION WANTS TO BE FREE