Re: Förnya stacken? [var:Re: Föreläsning om Monotone]

psychad@pseudohacker.org psychad at pseudohacker.org
Thu Mar 31 11:40:47 CEST 2011

On Thu, 31 Mar 2011, Harald Barth wrote:

> Stämmer, det är INTE rocket science. Dessutom är det _lätt_ att sätta
> upp en bredvid och kolla att den skickar email precis som den gamla
> (eller i alla fall nära nog). HW finns, snurrar etc, var är problemet?

+1

Nice! :)

Jag har märkt att fler och fler inte vill drifta mail. Jag driftar mail
hemma och på jobbet. Det har blivit lite mer komplicerat med alla
spamfilter men annars är det som vilken annan teknologi, man hänger med i
utvecklingen och jobbar med det.

/Psychad

ps: som en anekdot kan jag säga att jag vet en arbetsplats som taggat
hemsidan för hand i 10år, nu vill de byta till joomla därför att
sekreterarna tycker det är så jobbigt att behöva komma ihåg de 20
html-taggar som används, som de har använt dagligen i 10år.