Studiebesök?

Harald Barth haba at kth.se
Wed Mar 30 11:50:57 CEST 2011

> Pionen är inte alls så snygg som den en gång var. (...)
> droppar från taket. Inte så jäkla classy längre.

Varför är jag inte förvånad? Intressant med fuktproblem, vanligtvis så
måste man ju fukta luften när man har en massa effekt i hallen som
måste kylas bort. Men jag antar att berget omkring har obegränsade
fuktresurser att ge.

Jag tycker alltid att "min hall" inte håller tillräckligt hög
standard, men när allt kommer omkring och man jämför med
"verkligheten", så kanske den inte är så tokig till slut, trots
fönster.

Harald.