Studiebesök?

Pontus pontus at update.uu.se
Tue Mar 29 22:55:58 CEST 2011

> Det enda sättet man kan göra succé där är att släpa dit Historiska
> Avdelningen och göra Datamaskincentral med hålkort och allt. DET skulle
> jag ta semester för att göra, utan att jag egentligen kan bidra med mer
> än muskler...

Jag och vol på update drog med oss en PDP-11/70 till Birdie för några år
sedan. Det var inte inte så lyckat. Kidsen fattade inte vad det var för
något och sen havererade 11:an under andra dagen :)

MEN, skulle någon få för sig att göra nått liknande på dreamhack eller
något annat party så skulle jag hänga med :)

I övrigt tycker jag det vore mycket skoj med ett gemensamt studiebesök
på Pionen eller liknande. Jag kan även tänka mig att vara med och fixa.

Mvh,
Pontus.