Re: Föreläsning om Monotone

Stefan Berggren stefan.berggren at gmail.com
Mon Mar 28 12:47:55 CEST 2011

2011/3/28 Harald Barth <haba at kth.se>:

> Det är ju bra med föreläsningar, men för många kan det lika gärna
> kvitta om det endast är några få dagars förvarning. Vad har hänt med
> de ordentliga annonseringar vi gjorde förr? Såväl tidigare som fler
> kanaler. Den här (lika lite som den av Stellan gjorde) står ju inte
> ens på vår webb.

Orsaken att jag inte har fått ut reklam tidigare är tyvärr för att en
medlen i min familj hanmade på sjukhus och jag har varit distraherad
av det och glömde helt enkelt bort att skicka till stacken at stacken.
Kom på att jag inte har laggt på KTH Social heller (om nu någon läser
där), ska fixa det.

Hemsidan har jag inte kunnat uppdatera pga. saknad dator, jag kan ta
hand om det i eftermiddag, om ingen av er som har koden redan utchekad
hinner före mig.

// nsg