Föreläsning om Monotone

Per Eriksson perixon at perixon.nu
Mon Mar 28 12:15:31 CEST 2011

On 2011-03-28 11:52, Harald Barth wrote:
> Det är ju bra med föreläsningar, men för många kan det lika gärna
> kvitta om det endast är några få dagars förvarning. Vad har hänt med
> de ordentliga annonseringar vi gjorde förr? Såväl tidigare som fler
> kanaler. Den här (lika lite som den av Stellan gjorde) står ju inte
> ens på vår webb.
>
> Harald.

Jag vill först tacka styrelsen för initiativtagandet till nya
föreläsningar, det är väldigt trevligt, men...

Håller helt med Harald och med en dåres envishet vill jag påminna om att
jag tycker att styrelsen måste se till att alla föreningens medlemmar
får ta del av inbjudan, inte bara det lilla fåtal (?) som är med på
Stacken-listan.

Anser man som medlem i Stacken, att den här typen av info är "för mycket
utskick från föreningen" så kanske man skall se över sitt medlemskap i
Stacken och kanske köpa ett shellkonto/websida på stan i stället.

Allt annat tycker jag är ren ojuste behandling av både föreläsare som
anstränger sig men inte får mycket till åhörarskara och medlemmarna som
inte får ta del av informationen.

(Om stacken-listan nyligen blivit uppdaterad med alla medlemmars epost
eller utskick till alla medlemmar lösts på annat sätt kan du som läsare
av detta brev bortse från detsamma.)

Mvh
     Perixon