Re: Städdag

Jan-Photo cameraman at cameraman.se
Wed Jun 15 00:41:35 CEST 2011

Jag har troligen ordnat bil till torsdag.  Om nu ingen annan
mot förmodan fixar.   Men, det betyder ju att det vore bra om
personalen var på plats.  Tidigt.  Så man kan fylla bilen innan
ÅVC stänger dörren.  Man vill inte ha en lånad bil full med skrot
som man inte kunde lasta av i ÅVC....    Och personalen har
ännu inte pekat med hela handen på tillräckligt mycket skrot,
dvs jag vet inte tillräckligt väl vad som skall skrotas och vad som
skall vara kvar.

Troligen betyder att det troligen är ok.  Inget är säkert.
Men kanske troligt.

Mvh Janne