Data General-samling skrotas

Bjarni Juliusson bjarni at Update.UU.SE
Mon Jun 13 19:30:25 CEST 2011

Hej Stacken!

En bekant till mig vid namn Tommie Mademark har helt plötsligt beslutat
sig för att sluta samla på Data General-datorer och ska göra sig av med
hela sin samling:

   http://www.foxdata.com/minicomputers/minicomputer_parts_list.htm

Om Stacken eller några medlemmar är intresserade av något av detta är
det bara att komma och hämta i Upplands Väsby, men det är rätt bråttom
innan allt åker till skroten. NOVA 3-datorn är redan tagen.

Jag vet inte om Tommie vill att jag lämnar ut hans epostadress, så svara
till mig och listan om ni är intresserade.

Bjarni
--

                        INFORMATION WANTS TO BE FREE