Re: Någon som känner någon i england?

Maria Högberg mi at stacken.kth.se
Mon Jul 4 19:43:14 CEST 2011

Tänkte höra om det är någon här i Stacken som råkar bo, eller känner

> någon som bor i någon i ovanstående länder som kan tänka sig att
> skicka vidare. US undviker jag gärna då jag inte vill råka ut för
> massa tull (på något jag har fått gratis), UK vore bra då
> tangentbordet är ok. Nederländerna verkar köra med US-international
> enligt wikipedia, det funkar fint. Resten har ganska, på ett sätt
> eller annat tråkig layout.

En finger mi på lämpligt stackensystem borde ge min nuvarande adress, eller
möjligen min förra, oavsett bor jag i Cambridge, UK.  :)
Jag kommer till Sverige för att sälja fika till förmån för OpenBSD på
slackathon den 6 augusti. Om du på något sätt kan skyffla denna chromebook
till mig innan dess (men helst först efter 17 juli, ety semester) så har jag
inga problem att ta med den.

MVH

//Mi